Jak poslat dotaz nebo reklamovat fakturu, vystavenou smluvním zákazníkům České pošty s.p.

V případě, že máte dotaz nebo výhradu k některému z údajů na vystavené faktuře, případně jste ji neobdrželi, sdělte nám Váš požadavek e-mailem na adresu reklamace-faktury@cpost.cz

Do e-mailu jako přílohu vložte v případě dotazu nebo výhrady k některému z údajů na vystavené faktuře i zmiňovanou fakturu.

Pro rychlé vyřízení Vašeho požadavku uveďte v e-mailu následující informace:

Do předmětu e-mailu uveďte: 

  • "Dotaz/Reklamace faktury" a její číslo. V případě, že číslo faktury neznáte, uveďte měsíc a rok fakturovaného období a druh poskytnuté služby (podání zásilek, certifikační autorita apod.)

Do textu e-mailu uveďte: 

  • Číslo faktury
  • Číslo odběratele
  • Důvod dotazu/reklamace – vyberte z níže uvedených
  • Kontaktní osobu, její telefon a e-mail

Případně můžete použít vzor ke stažení (docx, 25kB).

Důvody dotazu/reklamace

 

ikona OK 

 Faktura nebyla doručena, žádám o opětovné zaslání

ikona OK 

 Nesprávně uvedený počet zásilek

ikona OK

 Nesprávně uvedené identifikační údaje

ikona OK

 Nesprávně uvedená cena produktu

ikona OK

 Nesprávně uvedené datumy

ikona OK

 Nesprávně uvedený produkt

ikona OK

 Fakturované podání jsme nerealizovali

ikona OK

 Jiný důvod – upřesněte

 

Vzor e-mailu

Předmět:
Dotaz k fakturu č.5214078765

 

Dobrý den,
rádi bychom dostali odpověď na dotaz k vystavené faktuře:

Číslo faktury:                 5214078765                    

Vystavené dne:               09.11.2022

Odběratel:                       Testovací firma s.r.o.

Číslo odběratele:            398839                           

Dotaz k faktuře:              Na faktuře je nesprávně uvedené datum DUZP, služba byla poskytnuta o měsíc dříve                

Kontakt:                           Jaroslav Novák, 757 323 787, novak@testovaci.cz

 

V příloze je uvedená faktura

Děkuji za odpověď

J. Novák