Jak poslat dotaz nebo reklamovat fakturu, vystavenou smluvním zákazníkům České pošty s.p.
V případě, že máte dotaz nebo výhradu k některému z údajů na vystavené faktuře, případně jste ji neobdrželi, sdělte nám Váš požadavek e-mailem na adresu reklamace-faktury@cpost.cz
Do e-mailu jako přílohu vložte v případě dotazu nebo výhrady k některému z údajů na vystavené faktuře i zmiňovanou fakturu.
Pro rychlé vyřízení Vašeho požadavku uveďte v e-mailu následující informace:
Do předmětu e-mailu uveďte:
- "Dotaz/Reklamace faktury" a její číslo. V případě, že číslo faktury neznáte, uveďte měsíc a rok fakturovaného období a druh poskytnuté služby (podání zásilek, certifikační autorita apod.)
Do textu e-mailu uveďte:
- Číslo faktury
- Číslo odběratele
- Důvod dotazu/reklamace – vyberte z níže uvedených
- Kontaktní osobu, její telefon a e-mail
Případně můžete použít vzor ke stažení (docx, 25kB).
Důvody dotazu/reklamace
| Faktura nebyla doručena, žádám o opětovné zaslání |
| Nesprávně uvedený počet zásilek |
| Nesprávně uvedené identifikační údaje | | Nesprávně uvedená cena produktu |
| Nesprávně uvedené datumy | | Nesprávně uvedený produkt |
| Fakturované podání jsme nerealizovali | | Jiný důvod – upřesněte |
Vzor e-mailu
Předmět:
Dotaz k fakturu č.5214078765
Dobrý den,
rádi bychom dostali odpověď na dotaz k vystavené faktuře:
Číslo faktury: 5214078765
Vystavené dne: 09.11.2022
Odběratel: Testovací firma s.r.o.
Číslo odběratele: 398839
Dotaz k faktuře: Na faktuře je nesprávně uvedené datum DUZP, služba byla poskytnuta o měsíc dříve
Kontakt: Jaroslav Novák, 757 323 787, novak@testovaci.cz
V příloze je uvedená faktura
Děkuji za odpověď
J. Novák