Back

Česká pošta hledá obchodního partnera ze segmentu e-commerce B2C

Česká pošta, s.p., připravuje novou obchodní koncepci poštovního zásilkového obchodu s e-shopem, pro kterou hledá obchodního partnera – silného hráče v segmentu e-commerce B2C s dostatečně širokým portfoliem zboží, pokrývajícím potřeby klientů České pošty. Zamýšlená obchodní spolupráce bude fungovat na principu obchodního zastoupení, ve kterém bude Česká pošta vystupovat jako obchodní zástupce budoucího partnera, který bude za prodej svého zboží pod značkou České pošty prostřednictvím e-shopu a katalogového prodeje vyplácet České poště dohodnutou odměnu. Předpokládaný termín realizace je prosinec 2010.

Pokud Vás tato informace oslovila, věnujte prosím pozornost přiložené kvalifikační dokumentaci (zip, 3MB) .


Aktuální informace k 8. 10. 2010:

V návaznosti na probíhající výběrové řízení v rámci projektu „Zásilkový obchod ČP s e-shopem" zadavatel (Česká pošta, s.p.) blíže vymezuje jeden z kvalifikačních požadavků, a to bod č. 4.1. Doložení vlastnické struktury uchazeče.

Jelikož je si Česká pošta vědoma citlivosti a důvěrnosti informací, které v rámci tohoto kvalifikačního kriteria požaduje, byl upraven výše uvedený bod kvalifikační dokumentace, a to o možnost uzavření smlouvy o ochraně důvěrných informací, na jejímž základě uchazeči mohou zadavateli požadované informace poskytnout. Tato změna otvírá možnost podat žádost o účast v tomto řízení těm partnerům, kterým obavy z detailního doložení vlastnické struktury znemožnily se výběrového řízení v uplynulých dnech zúčastnit.

Lhůtu pro podání žádostí o účast zadavatel prodlužuje do 22.10.2010 do 17 hodin s tím, že bližší informace lze nalézt v přiloženém dokumentu Dodatečné změny v kvalifikační dokumentaci (e-commerce B2C) (pdf, 336kB) .