Pomoc klientům
Potřebujete zjistit více informací o našich službách, zásilkách, případně k reklamacím? Kontaktujte naše operátory telefonicky nebo e-mailem.
Více informacíPotřebujete zjistit více informací o našich službách, zásilkách, případně k reklamacím? Kontaktujte naše operátory telefonicky nebo e-mailem.
Více informacíHledáte nejvhodnější pobočku (Poštu, Partnera, Výdejní místo), její otevírací dobu, nabízené služby nebo další parametry?
Více informacíPotřebujete pomoci a poradit s vyššími objemy zásilek? Máte zájem o netradiční služby České pošty? Náš obchodní zástupce Vám navrhne řešení.
Více informacíKontaktní údaje na Centrálu (adresa, telefonní ústředna, ID datové schránky), včetně základních informací o společnosti a statistik.
Více informacíČeskou republiku máme rozdělenou do sedmi poštovních regionů. Zajímá Vás konkrétní region, jeho vedení a kontaktní údaje?
Více informacíSpeciálně s novináři a zástupci médií spolupracuje odbor komunikace České pošty. Oficiální stanoviska vydává tiskový mluvčí České pošty.
Více informacíOficiální kontakt na Centrální Podatelnu České pošty, s. p., včetně elektronických adres a datové schránky.
Více informacíV případě, že jste již využili všechny prostředky při reklamaci, stížnosti a přesto nejste spokojeni, kontaktujte poštovního ombudsmana.
Více informacíPoštovní muzeum v Praze a zejména pobočka ve Vyšším Brodě nabízí ucelený a zajímavý pohled do poštovní historie. Přijďte se přesvědčit.
Více informací