Zpět

Poštovní klienti Prahy 5 se můžou těšit na novou pobočku

Od 1. září mohou zákazníci České pošty na Praze 5 využívat pobočku v novém designu, která nabízí vysoký standard v podobě moderního konceptu obsluhy klientů. Od původní pobočky, která byla součástí mezinárodní pošty, je současná pošta 56 vzdálena 750 metrů a sídlí v Košířské bráně, Plzeňská 95/1348. Klienti budou obslouženi na čtyřech přepážkách, na pobočku se dostanou bezbariérovým vstupem, v bezprostřední blízkosti objektu je tramvajová zastávka U Zvonu. Otevírací doba je každý všední den od osmi do 18 hodin. Obsluhu bude zajišťovat sedm pracovníků. Využít lze kromě klasických listovních, balíkových a finančních služeb i pracoviště CzechPOINTu.

„Původní prostory pobočky byly z hlediska dnešních požadavků klientů nevyhovující. Ve spolupráci s městskou částí jsme si z vytipovaných prostor vybrali Košířskou bránu. Pro 30 tisíc klientů, kteří žijí ve spádové oblasti pobočky, je připravena pošta v moderním designu, která je po městské části Řepy druhou pobočkou tohoto typu v Praze,“ říká ředitelka pobočkové sítě Prahy a středních Čech Hana Tmejová.

„Jsem rád, že se tímto počinem podařilo alespoň částečně kompenzovat nedávné zeštíhlení počtu poboček v Praze 5. Díky nové pobočce budou poštovní služby pro mnoho našich spoluobčanů z Košíř a okolí po dlouhé době opět dostupnější, navíc na mnohem vyšší zákaznické úrovni,“ konstatuje starosta městské části Jaroslav Pašmik a dodává: „Spokojenost místních obyvatel je pro nás důležitá. Proto jsme České poště pomáhali již se zajištěním náhradního provozu tzv. Mobilní pošty, která v této lokalitě přes léto umožňovala například příjem zásilek nebo vyplácení důchodů.“

PODCAST

1. 9. 2023 - Matyáš Vitík, tiskový mluvčí České pošty (m4a, 354kB)