Zpět

Balík Expres pošta doručí už v den jeho podání

Potřebujete rychle doručit zásilku po Praze nebo do krajských měst? Pak můžete využít novou službu České pošty – balík Expres, která je velmi výhodná, ať již svou cenou či nabídkou návazných služeb.

Jak služba Expres funguje?

Je to velmi jednoduché. Pokud máte zásilku, kterou nutně potřebujete ještě týž den doručit, pak je nutné ji podat na vybraných poštách v Praze nebo ve všech krajských městech do 10.00 hodin. Zásilky Expres jsou okamžitě zpracovány a doručovány adresátům v rámci odpoledního doručování do 19.00 hodin. Česká pošta tuto službu poskytuje u zásilek do 15 kg

Expresní služba za solidní cenu

Balík Expres pošta doručí už v den jeho podání

Cena služby Expres se liší podle místa dodání. Pokud pošlete zásilku po Praze, popřípadě v rámci téhož krajského města, pak je cena 180 Kč včetně DPH. Pokud míří vaše zásilka z Prahy do vybraného krajského města nebo naopak pak je cena zásilky 300 Kč včetně DPH.

Službu Expres je tedy možné využít pro zásilky:

  • podané v Praze a adresované do krajských měst,
  • podané v krajských městech a adresované do Prahy,
  • podané v Praze a adresované do Prahy,
  • podané v krajském městě a adresované do stejného krajského města.

Výhody služby balík Expres

Jednou z nesporných výhod Expres balíku je jeho expresní dodání při zachování dostupné ceny, která je jednotná bez ohledu na vzdálenost, do které doručujeme. Odpovědnost za zásilku až do výše udané ceny, která je ve své maximální výši 50 tisíc Kč zahrnuta již v základní ceně zásilky. Služba balík Expres zahrnuje i možnosti různých doplňkových služeb například eDodejku – tedy potvrzení pomocí sms či emailu, že adresát zásilku převzal, prodloužení či neprodloužení úložní doby. Více informací naleznete na webové stránce balík Expres. Pomocí služby Track&Trace můžete sledovat zásilku na internetových stránkách České pošty.

Před doručením zásilky je adresát telefonicky kontaktován doručovatelem České pošty, který mu sdělí předpokládaný čas doručení zásilky. Pokud výjimečně adresáta na telefonu nezastihne, zásilku stejně odveze na uvedenou adresu. V případě, že adresát není k zastižení, zanechá mu doručovatel ve schránce Výzvu k vyzvednutí zásilky, kterou následně uloží na poště. Adresát má dále možnost domluvit si další doručení v termínu, který mu bude vyhovovat.

Mgr. Marta Selicharová

Tisková mluvčí, ČP, s.p.
e-mail: selicharova.marta@cpost.cz