BREXIT - ZMĚNY V ZASÍLÁNÍ ZÁSILEK DO VELKÉ BRITÁNIE
|
Co se mění pro Vás, naše zákazníky?
Zásilka musí být řádně opatřená vyplněnou celní prohláškou typu CN22, CN23. Celý proces podání si můžete ulehčit tím, že využijete naše aplikace a další elektronické způsoby předání podacích dat (adresní data, kontaktní údaje a data pro celní řízení):
A. Nesmluvní (retailový) zákazníci prostřednictvím:
- Aplikace Poslat zásilku na www.poslatzasilku.cz
- Elektronického podacího archu (ePA) přes USB (flash disk) – méně preferovaný způsob předání dat - k dispozici ke stažení na www.ceskaposta.cz/ke-stazeni
B. Smluvní zákazníci prostřednictvím:
- Aplikace Podání Online (POL) na www.postaonline.cz
- API rozhraní (více informací na www.ceskaposta.cz)
- Datového souboru (více informací na www.ceskaposta.cz)
Jaké zboží se nesmí do Velké Británie posílat?
|
|
Před podáním zásilky se podívejte na Obecné informace k obsahu poštovních zásilek a také na Informace k zásilkám od zahraničních poskytovatelů poštovních služeb (pdf, 3MB)
Proč využít elektronických způsobů předání podacích dat?
- sleva až 8 Kč z poštovného u listovní zásilky a sleva až 10 Kč z poštovného u balíkové zásilky
- rychlejší odbavení zásilky při podání
- absence možné chybovosti vznikající při přepisu dat z papírových formulářů a tím následného zpomalení nebo dokonce zastavení přepravy
- rychlé a bezproblémové celní řízení
- zkrácení celkové doby přepravy
- aplikace zvyšují kvalitu předávaných dat díky našeptávačům a kontrolním mechanismům
Více informací naleznete také na webových stránkách jednotlivých produktů a na dalších našich stránkách Celní řízení a Jak poslat zásilku do zahraničí, které jsou průběžně aktualizovány nebo u pracovníků Call Centra na tel. 800 10 44 10. Případně u svého obchodního zástupce.