Back

Content is not available in english

Na více než třech tisících pobočkách České pošty mohli koncesionáři od počátku tohoto roku vyřešit úhradu zákonem stanovených televizních poplatků, kterou opomenuli. Téměř 40 % z 10 000 oslovených poplatníků v první fázi využilo možnost koncesionářské poplatky dobrovolně uhradit. Současně služba DINO České pošty úspěšně informovala o nedoplatku 82 % koncesionářů, kterých se tato problematika týkala.

Koncesionáři, kteří zvolili dobrovolnou včasnou úhradu prostřednictvím služby DINO České pošty, ušetřili náklady na případné soudní spory spojené s následným vymáháním poplatků.

České televizi se potvrdilo, že poplatníci službu DINO přijímají pozitivně a své opomenuté závazky hradí. Využitím této formy oslovení Česká televize opakovaně vychází vstříc těm, kteří na úhradu zapomněli, nebo ji neprovedli z jiných důvodů, avšak mají zájem svůj závazek řešit.

Koncesionář, který obdrží zásilku DINO České pošty, kde je o závazku detailně informován, si může na nejbližší poštovní pobočce všechna fakta ověřit. Záleží na jeho rozhodnutí, zda uhradí dlužnou částku jednorázově. Případně mu přepážka DINO nabídne splácení rozložené do splátkového kalendáře.

Služba DINO dále zajišťuje opakované osobní upomínání poplatníka poštovním doručovatelem nebo i bezplatné zaslání dopisu DINO na aktuální doručovací adresu poplatníka v případě, že se na původní adrese nezdržuje a Česká pošta získá jeho aktuální kontaktní adresu.

Matyáš Vitík
tiskový mluvčí
Česká pošta, s.p.
vitik.matyas@cpost.cz