Back

Pošta nabízí elektronickou úřední desku obcím

Dne 21. 4. spustí Česká pošta zcela novou službu - Elektronickou úřední desku pro obce. Každá obec má ze zákona povinnost vlastnit elektronickou úřední desku, na které musí uveřejňovat všechno, co má na úřední desce "papírové". Ne každá obec má ale vlastní www stránky a ne každá se chystá je provozovat. Česká pošta právě pro ně vytvořila novinku v podobě Elektronické úřední desky, která jim pomůže vytrhnout trn z paty.

Akreditovaným správcem této vývěsky je www.centralniadresa.cz. Samotnou elektronickou vývěsku pak bude možné najít přímo na www.evo.centralniadresa.cz (od 21. 4. 2008).

Papírové dokumenty lze vyvěsit dvojím způsobem. Klient může Poště zaslat dokumenty rovnou a Pošta se postará o jejich zveřejnění, anebo si může prostor na Centrální adrese pronajmout a dokumenty si zpracovávat vlastními silami.

Na základě zájmu veřejnosti, Pošta připravila na Centrální adrese ještě jednu novinku, a tou je zveřejňování podlimitních zakázek. Zadavatelům umožňuje získat širší nabídku požadovaných služeb a firmy se tak zároveň dostanou k informacím, ke kterým se mnohdy dostávaly velmi obtížně.


Pošta si účtuje padesátikorunový poplatek za pronájem jedné stránky na www.evo.centralniadresa.cz