Back

Content is not available in english

Potřebujete si na České poště vyřídit na Czech POINTu své záležitosti? Nyní již nemusíte na pobočce čekat. Stačí se přes internet objednat na konkrétní čas.

Česká pošta spustila k 1. 8. 2016 v pilotním provozu novou službu Objednávka na pobočku. Ta přináší zákazníkům jedinečnou možnost zarezervovat si obsluhu na přepážce ve vybraném termínu. Vytvoření objednávky je rychlé a intuitivní. Ve webové aplikaci na www.postaonline.cz/rezervace si stačí vybrat pobočku a požadovanou službu. V pilotním provozu je k dispozici služba Czech POINT. Po zadání termínu návštěvy a uvedení čísla mobilního telefonu nebo e-mailu zašle Česká pošta shrnující avízo.

V den objednávky se stačí dostavit v rezervovaný čas na zvolenou pobočku České pošty a na displeji terminálu vyvolávacího systému stisknout tlačítko „Objednaní klienti“ a zadat rezervační kód, který je součástí shrnujícího avíza. Automaticky se vytiskne pořadový lístek a zákazník bude vyvolán ihned po uvolnění první přepážky obsluhující zvolenou službu.

Služba je dostupná pouze na pobočkách, které jsou vybaveny vyvolávacím systémem nové generace.

Od 1. 8. 2016 je služba k dispozici na poštách: Praha 6, Praha 412, Praha 1, Praha 82, Jablonec nad Nisou 1, Kroměříž 1, Znojmo 2, Litoměřice 1, Ostrava 9 a Valašské meziříčí 1.

Více informací najdete na webové stránce České pošty https://www.ceskaposta.cz/sluzby/ostatni-sluzby/objednavka-na-pobocku.

Matyáš Vitík
tiskový mluvčí
Česká pošta, s.p.
vitik.matyas@cpost.cz