Back

Doslání uložené zásilky na novou adresu nově online

Změna místa dodání již uložené zásilky na novou adresu

Vážení klienti České pošty, uživatelé našich webových stránek,

Česká pošta vychází vstříc Vašim požadavkům a od 11. 10. 2007 spouští na svých webových stránkách novou možnost online žádosti k doplňkové službě „Jednorázová změna místa dodání". Novou online žádostí rozšiřujeme nabídku Elektronické podatelny, která se těší stále narůstající oblibě mezi uživateli našich webových stránek.

Prostřednictvím elektronického formuláře můžete žádat o doslání konkrétní již uložené zásilky na novou adresu (a to například i do zaměstnání, hotelu apod.) v rámci celé České republiky. Žádost je prostřednictvím internetu dostupná 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Pro balíkové zásilky je služba zpoplatněna podle platného ceníku České pošty. Vzhledem k tomu, že se jedná o nové doručení balíkové zásilky, je cena za tuto službu shodná s cenou za základní službu podle hmotnosti a dalších doplňkových služeb (udaná cena, neskladný, křehký nebo pilný balík). Cena za doslání balíkové zásilky se hradí při dodání.

Pro listovní zásilky Vám službu poskytneme zdarma!


Na jinou adresu v ČR si můžete nechat doslat konkrétní zásilku, která je pro Vás již uložena na Vaší poště (např. z důvodu Vaší nepřítomnosti na dané adrese v době doručení). Doslat nelze Obchodní balík, Profi balík a zásilky, na kterých odesílatel uvedl "NEDOSÍLAT".
Standardně na Vás zásilka na poště čeká 15 dní, odesílatel má ale možnost tuto lhůtu zkrátit na 10 nebo dokonce na 3 dny. Tyto dispozice zkracují dobu, po kterou je možné žádat o doslání zásilky. Věnujte proto prosím pozornost údaji o konci odběrní lhůty na VÝZVĚ, kterou jste našli ve své schránce.