Back

Česká pošta otevřela v Liberci novou pobočku

Liberec se stal dne 1. 10. 2009 prvním krajským městem v naší republice, kde Česká pošta otevřela v obchodním centru Nisa pobočku nové generace.  Pobočka je součástí projektu „Česká pošta mění tvář", jehož cílem je vybudování moderních, zákaznicky orientovaných center služeb pošty.  

Od května letošního roku využívají klienti České pošty služeb první pobočky tohoto typu v pražském Edenu. Do konce roku se nové pobočky objeví ještě v Karlových Varech a Ostravě, pro příští rok plánuje Česká pošta zřídit desítky dalších. Řada vytipovaných poboček projde rozsáhlou rekonstrukcí podle nového vzoru, vše však bude záležet na dostatku finančních prostředků pro tyto plánované investice.

Liberecká pobočka prošla zásadní rekonstrukcí a zákazníkům se představí v úplně novém designu, se špičkovými informačními technologiemi, poštovní personál obsluhuje zákazníky v nově navržených uniformách za přepážkami, které doznaly podstatných změn.

„Pobočka v Nise byla velmi oblíbená, zákazníci nesli těžce, když jsme ji při rekonstrukci obchodního centra museli uzavřít. Jsem ráda, že jsme po Praze prvním regionem, kde budeme obsluhovat zákazníky na otevřených přepážkách, nabídneme podstatně příjemnější prostředí a především - více služeb", říká ředitelka České pošty severočeského regionu, Olga Syková.

 

V čem je pobočka jiná?

  • na pobočce se budete cítit díky větším prostorám s moderním interiérem příjemně
  • otevřené přepážky přispějí k lepšímu kontaktu s pracovníky pošty
  • větší množství přepážek zvýší rychlost a plynulost obsluhy
  • nově zřízený Czech POINT vám usnadní kontakt s úřady
  • lepší informovanost vám zajistí moderní informační systémy včetně velkoplošné obrazovky
  • pošta je nově vybavena vyvolávacím zařízením, má větší kapacitu přihrádek pro adresáty
  • z bankomatu můžete vybírat hotovost i po uzavření pobočky
  • vodící lišta pro slabozraké usnadní orientaci našim zdravotně znevýhodněným spoluobčanům

Pošta se tím, že přistoupila k modernizaci poboček, přihlásila ke konceptu „The Branch of the Future" – pobočce budoucnosti a buduje je v souladu s nejmodernějšími trendy. Unikátní informační a odbavovací systém spolu s novou konstrukcí přepážek a celkovým pojetím prostoru mají jednoznačně přispět k tomu, aby se zákazník na poště cítil dobře a v rozumné míře dostal všechny potřebné informace. Zobrazovací LCD displeje u přepážek jsou flexibilním komunikačním nástrojem, který ovládá pracovník přepážky z dotykové obrazovky IP telefonu. Kromě standardního obsahu obrazovky, který tvoří fotografie a jméno obsluhujícího spolu s číselným vyvolávacím systémem, lze plochu využítk dalším potřebným informacím pro klienta. Velkoplošná obrazovka nabídne kromě poštovních informací také servis ČT 24.


Česká pošta jako na dlani 
Počet zaměstnanců: 36 827 

Data 2008 
Počet poboček: 3 364 

Na prostou obnovu přepážek vynaloží Pošta ročně:

  • Prostá obnova 141 mil Kč
  • Nové prostory 9,2 mil Kč 

Celkové investice Pošty v roce 2008: 663 mil. Kč

Plánované investice pro rok 2009: 2 005 mil Kč 

Nárok na stejnokroj mají:

  • Poštovní doručovatelky/é 13 447
  • Přepážkové pracovnice + přepážkoví pracovníci  9 143
  • Vedoucí pošt + vedoucí oddělení 3675

Na prostou obnovu stejnokrojů vynaloží Pošta ročně cca 72 mil. Kč

 


Mgr. Marta Selicharová
tisková mluvčí
Česká pošta, s. p.
Politických vězňů 909/4
225 99 Praha 1
tel.: +420 221 132 122
GSM: +420 724 058 024

e-mail: selicharova.marta@cpost.cz


Pobočka nové generace v obchodním centru Nisa v Liberci

Pobočka nové generace v obchodním centru Nisa v Liberci

Pobočka nové generace v obchodním centru Nisa v Liberci

Pobočka nové generace v obchodním centru Nisa v Liberci

Pobočka nové generace v obchodním centru Nisa v Liberci

Pobočka nové generace v obchodním centru Nisa v Liberci