Back

Česká pošta otevřela v Havířově devátou pobočku v moderním designu

Česká pošta otevřela ve středu 1. listopadu v Havířově svou již devátou modernizovanou pobočku, která přichází s inovativním designem, nabízejícím klientům nejen příjemnější prostředí, ale i nové uspořádání interiéru pobočky a další služby a vylepšení. Nová pobočka pošty Havířov 21, nacházející se na adrese Dlouhá třída 1161/97, je příkladem nového konceptu obsluhy klientů, který se chce Česká pošta postupně implementovat do celé svojí pobočkové sítě, a který je už dnes obvyklý například u bankovních poboček. Díky svým svěžím barvám a otevřenému konceptu je uvnitř pobočky více světla, odbavení zkrátí vyvolávací systém, klienti se mohou při čekání posadit a kontakt se zaměstnanci poboček je bezprostřední, což zlepšuje celkový zážitek z návštěvy.

Kromě moderního designu přináší tato nová pobočka také rozšířený rozsah služeb pro klienty. Zmodernizovaná pobočka bude disponovat čtyřmi přepážkami – Balíkovnou, univerzální přepážkou, finanční přepážkou a tzv. e-poštou, kde vyřídí třeba stále vyhledávanější služby CzechPOINTU. Nově pošta disponuje také jednací místností pro diskrétní schůzky s klienty, kteří si přejí zachovat při řešení svého požadavku soukromí.

Nově pobočka disponuje také vyvolávacím systémem, který nabízí celou řadu moderních prvků pro efektivní vyřízení poštovních záležitostí. Asi tou nejzajímavější je možnost zadání kódu pro vyzvednutí balíku. Ten se po odeslání ihned začne v zázemí chystat, a klient jej prakticky okamžitě dostane. Další využívanou možností vyvolávacího systému je objednání na pobočku prostřednictvím aplikace www.postaonline.cz/rezervace, kde si klient předem a z pohodlí domova zvolí požadovanou službu a termín návštěvy, čímž ušetří čas a vše pak vyřídí přednostně bez čekání.

„S otevřením naší deváté moderní pobočky v Havířově nadále posilujeme snahu o poskytování prvotřídních služeb našim klientům. Postupná modernizace pobočkové sítě je důležitou částí její transformace, vedoucí k posílení role České pošty jako kontaktního místa mezi státem a občanem. Věřím, že nová pobočka nejen usnadní vyřizování všech poštovních služeb, ale bude také místem, kde se klienti budou cítit lépe a vítáni,“ uvedl Miroslav Štěpán, pověřený zástupce generálního ředitele.

„Při tvorbě nového konceptu bylo cílem vytvořit inovativní prostředí, které zrychlí obsluhu klientů, zlepší jejich zážitek z návštěvy pobočky, představí moderní design a barvy a přinese vyšší pohodlí. Doba, kdy se v segmentu služeb a poradenství otvíraly neosobní přepážky, kde klienty od zaměstnanců oddělovaly neprostupné stěny, je naštěstí už pryč. Trendem současné doby je proklientské prostředí, nabízející dostatek prostoru a přímou komunikaci mezi klienty a zaměstnanci,“ vysvětlil architekt Jan Linhart z úseku správy majetku České pošty a dodal: „V neposlední řadě došlo i ke zlepšení pracovního prostředí pro zaměstnance ČP jak v obslužném prostoru, tak v zázemí – např. změna technologické plochy, lepší návaznost a dostupnost pracovišť, nové sociální zázemí (kuchyňka, šatna), vybudování samostatného archívu a potřebného skladu.“

Otevírací doba této nové pobočky zůstane zachována stejně jako na původní pobočce, aby co nejvíce vyhovovala potřebám klientů, tedy v pondělí a ve středu od 10 do 18 hodin a v úterý, ve středu a v pátek od 8 do 16 hodin, vždy s hodinovou polední pauzou od 12 hodin.