Zpět

Manažerem útvaru komunikace České pošty se stal Jan Hainz

Nově vzniklý útvar komunikace od 1. září řídí zkušený manažer s mnohaletými zkušenostmi na trhu finančních služeb.

Jan Hainz (58) přichází na Českou poštu ze Sberbank CZ, kde zastával pozici ředitele marketingu a komunikace. V minulosti byl i marketingovým ředitelem GE Capital Bank (dnes MONETA Money Bank), vedoucím komunikace všech společností GE Money v České republice a na Slovensku a několik let také vedl komunikaci GE Money pro celý region střední a východní Evropy. V České pojišťovně byl odpovědný za komunikaci, CSR a sociální sítě a byl také předsedou dozorčí rady Nadace České pojišťovny. Zkušenosti má i z oblasti exportního marketingu a komunikace pro české výrobce vyvážející primárně do Evropy a Asie.

Jan Hainz vystudoval ČVUT v Praze a titul M.B.A. v oblasti marketingu získal na University of Pittsburgh v USA. Je ženatý a má 3 děti. Hovoří anglicky a italsky, mezi jeho koníčky patří cestování, architektura, italská kuchyně a dobrá vína.

„Jan Hainz má za úkol připravit novou podobu komunikace České pošty a Balíkovny s ohledem na probíhající transformaci. V jeho portfoliu bude nejen mediální prezentace společnosti, ale také zvýšení efektivity marketingového dosahu naší firmy. Komunikace České pošty bude jasná a srozumitelná jak směrem k zákaznické veřejnosti, tak k politické reprezentaci,“ říká pověřený zástupce generálního ředitele České pošty Miroslav Štěpán.