Zpět

Česká pošta oslovuje bankovní a pojišťovací sektor pro případnou spolupráci

Vláda ČR vzala 7. dubna na vědomí materiál o zajištění finančních služeb na České poště po roce 2017, kdy končí spolupráce se stávajícími partnery, ČSOB a. s. a Českou pojišťovnou a. s.

Česká pošta chce i nadále pokračovat v nabídce finančních služeb, ať už bankovních nebo pojišťovacích. V této oblasti má Česká pošta bohaté zkušenosti. Bankovní služby poskytuje svým zákazníkům již čtvrt století, pojišťovací služby pak 15 let. V průběhu měsíce dubna osloví Česká pošta vybrané významné finanční instituce na bankovním a pojišťovacím trhu, zda by měly zájem o potenciální spolupráci. Poté proběhne transparentní proces posuzování nabídek.

V létě letošního roku bychom chtěli mít jasno, která z nabídek je pro nás nejvýhodnější. Zda to budou stávající partneři, se kterými Česká pošta spolupracuje, nebo některý z dalších subjektů, které Česká pošta osloví, aby předložily své nabídky,“ říká ředitel úseku řízení pobočkové sítě České pošty Hanuš Thein.

Česká pošta má síť 3 200 poboček po celé České republice. Pobočku České pošty naleznete v téměř 2 500 obcích. Česká pošta realizuje měsíčně 1,6 milionu retailových finančních transakcí. V přímém denním kontaktu se zákazníky je přibližně 16,5 tisíce zaměstnanců. 

Matyáš Vitík
tiskový mluvčí
Česká pošta, s.p.
vitik.matyas@cpost.cz